Eu si scaunul de la METRO Baneasa
Acum cateva luni am cumparat „la oferta” un scaun pentru birou de la METRO BANEASA din Bucuresti. Acum cateva zile spatarul scaunului s-a rupt. Asta este, se mai intampla, am sunat la infoline METRO sa ma interesez unde poate fi reparat scaunul, acesta fiind in garantie 2 ani de la data achizitiei. Am vorbit cu o domnisoara politicoasa si bine intentionata, dar total neinformata despre subiect, asa ca a ramas sa ma sune cineva de la magazinul din Baneasa sa imi comunice ce am de facut. Dupa o zi doua am fost sunat de un baiat care s-a prezentat a fi de la METRO Baneasa care mi-a spus sa aduc scaunul, garantia in original si copie dupa factura de achizitie la magazin in timpul orelor de program (5:00-22:00) si il vor schimba conform garantiei fara probleme.
Astazi de dimineata pe la 5:30, dupa ce am dus un prieten la aeroportul Otopeni, m-am prezentat la magazin cu scaunul in brate, copie dupa factura si garantia in original. Dar surpiza! O doamna de la serviciul clienti mi-a cerut factura in original si dupa aceea stam de vorba! Ii explic politicos ca asa am fost informat si ca nu imi doresc sa ma mai plimb 30km prin oras la 5:30 dimineata sa aduc factura originala. Raspuns sec: Factura in copie doar pentru reparatie, scaunul se schimba asa ca trebuie factura in original! Si uite asa tot discutand s-a facut 06:00 dimineata. Bine, atunci vreau un duplicat! Raspunsul a venit la fel de sec: Dupa ora 08:00 cand vine contabilitatea!
Doua ore m-am plimbat prin magazin, am baut cafea, am studiat ofertele, am probat scaunele de birou poate gasesc altul mai bun si am lasat cateva sute de lei la casa, pe diverse produse necesare traiului decent! Cred ca asta este strategia pentru cresterea vanzarilor, sa tii clientii cateva ore in magazin pana le sunt rezolvate problemele.
La 08:00 am revenit la „draguta” doamna care m-a intampinat cu un zambet larg. Data viitoare sa veniti cu factura originala! Ma apostrofeaza dansa. Si acum ma intreb de unde stie ca si scaunul acesta se va rupe ca sa mai vin si data viitoare?
Imi numara suruburile de la scaun, verifica orice…poate, poate pierd garantia. Apoi imi cere legitimatia de client, completeza niste documente, ma trimite la raft sa iau scaunul si „la revedere”.
Ajung la casa de marcat dau documentele, legitimatia de client si surpriza trebuie sa platesc o diferenta pentru ca scaunul s-a scumpit intre timp! Platesc si ma intorc la doamna „serviciul clienti” sa cer lamuriri. Ii spun ca a trebuit sa platesc o diferenta la casa, iar ea cu un zambet batjocoritor imi spune „Ati spus ca vreti alt produs! Si nici nu lucreaza un baiat aici ca sa va sune!”. Si eu i-am raspuns: Acum vreau sa restitui scaunul de birou si sa imi iau banii inapoi! Vreau retur!
Dar m-am razgandit, deja intre mine si scaunul pe care l-am asteptat 3 ore si l-am plimbat inca o ora prin parcarea magazinului sa creat o legatura stransa. Nu mai vroiam sa il las in acel magazin!
Din pacate la magazinul din Baneasa You&METRO este doar un slogan.