CĂLĂTORIŢI CU MEMBRII ANAT
În urmă cu 5 ani, ANAT lansa în mass-media campania « Alege agentia de turism – Calatoreste cu agentiile de turism membre ANAT ». La un moment dat a venit criza, au venit vremuri mai grele şi s-a stopat şi această campanie. Consider că este momentul oportun pentru a o relua.
Nu este deloc anticoncurenţial. ANAT nu loveşte în firmele care nu sunt membre, dar recomandă avantajele de a alege agenţiile de turism membre. Fireşte, nimeni nu poate garanta 100% un business. Dar o mai bună informare şi comunicare
către clientul final şi către parteneri va conta foarte mult.
Clienţii trebuie să perceapă că membrii ANAT sunt verificaţi înainte de a adera la asociaţie şi că pot afla mai multe despre ei. Toate agenţiile ANAT trebuie să fie sprijinite minimal pentru a căpăta un “nume”. Îmi doresc să nu existe nicio agenţie ANAT “no name”.
Pe de altă parte, ANAT poate demara puternic campanii de educare a clientului în privinţa alegerii agenţiei de la care îşi va achiziţiona pachetul turistic.
Repet, ANAT nu trebuie să garanteze 100% nici măcar pentru membri, nu ai cum să garantezi pentru un business. Dar poate comunica faptul că membrii săi sunt mult mai bine verificaţi. În cazul unor probleme, ANAT va încerca să faciliteze comunicarea între agenţia membră şi client sau partener. Iar orice plângere la adresa unui membru ANAT va fi înregistrată şi verificată.
Mesajul transmis publicului ar trebui să fie acela că agenţiile de turism membre ANAT oferă profesionalism, seriozitate şi comunicare.